REALIZOVANÉ PROJEKTY

Podívejte se, co jsme pro naše klienty už vytvořili. Ke každému z projektů se snažíme přistupovat se zápalem a cílem vytěžit maximum z daného nosiče, aby bylo řešení skutečně efektivní. Třeba vás realizované projekty inspirují.

PAUL

Elegantní přeprava

DÁME JÍDLO

Textil pro kurýry

TSR

Stolní hra na zakázku

PROVIDENT

Reklamní předměty

PWC

Obuv s potiskem

NOARK

Potisk nářadí

Casino Thermal Karlovy Vary

Letištní karusel – potisk ruleta

BRÝLE

Ideální řešení pro pořádání festivalů a akcí

Starbucks / Pizza Hut

Ponožky jako užitečný vánoční dárek

Dárek Intelsol

Balíček neotřelých radostí



Příběh elegantních tašek pro značku Paul


Na začátku byl…

… klientův problém. A to sice s dovážkou potravin v přepravkách. Bylo třeba najít řešení, které kurýrům usnadní převoz těžkého i křehkého zboží. Doposud využívané tašky nebyly praktické a příliš přitažlivé.


Idea

Vytvořili jsme tašku z odolného lesklého materiálu v optimálním rozměru pro přepravky. Pro lepší skladnost a roztažitelnost jsme využili zesílených švů na dně tašky. Pro variabilitu uchycení jsme zvolili dva druhy uší – pro uchycení do dlaně i přes rameno. Obě strany elegantně zdobí logo značky.


Zazvonil zvonec

Výsledkem je univerzální taška z materiálu odolnému proti ošoupání. Díky svým vlastnostem usnadňuje život nejednomu kurýrovi, což pravděpodobně vede i ke spokojenějším koncovým zákazníkům.


Fotografie projektu

Příběh textilu pro kurýry značky Dáme jídlo


Na začátku bylo…

… příjemné zadání – připravit edice textilu s dvěmi zásadními požadavky: nízká cena a dobrá kvalita. Klient si přál zajistit netradiční potisk až na čtyřech pozicích s různými velikostmi tisku a sladit červenou do jednoho odstínu u všech produktů.


Idea

Pečlivě jsme vybírali vhodného výrobce textilu. Hlavně nás zajímalo barevné sjednocení s manuálem klienta a kvalita pro každodenní nošení. Když jsme našli, testovali jsme technologii potisku s využitím blokační barvy pod bílými nátisky, abychom zamezili budoucímu růžovění = propadávání barvy do látky.


Zazvonil zvonec

Výsledkem je pohodlná firemní uniforma. Kurýra uvidíte na míle daleko, nejen kvůli jeho zářivému úsměvu, a v teple odteď bude nejen zákazníkovo jídlo.


Fotografie projektu

Příběh deskové hry na míru pro značku TSR


Na začátku byla…

… otázka, co připravit za dárek partnerům našeho klienta?! Vytvořit nadčasové řešení, které představí byznysový plán – obchodování se šrotem. A také zaujmout velice širokou cílovou skupinu (20-60 let s různým sociálním postavením).


Idea

Přišli jsme s myšlenkou větší deskové hry, která se osvědčila u jiných úspěšných realizací. Dle povahy zaměření firmy, jsme zvolili herní princip „Dostihy a sázky“ a zkombinovali materiál tak, aby připomínal šrot.


Zazvonil zvonec

Díky pozitivnímu ohlasu našeho klienta víme, že hra sklidila velký úspěch. K „happy endu“ bylo zapotřebí několika kolové testování funkčnosti hry, což se vyplatilo.


Příběh reklamních předmětů pro značku Provident


Na začátku byla…

… kalkulace, kterou klient poptával. Chtěl reklamní předměty pro zákazníky svých poboček, jejichž zástupci se zapojili do výběru. Výsledek musel být „tip ťop“ i s distribucí na jednotlivá místa po ČR.


Idea

Rozhodli jsme se klientovi nabídnout něco, co z katalogu nejde vyčíst. Nakombinujeme proces dopravy do ČR: levnější a dražší, a to podle délky výrobní doby.


Zazvonil zvonec

Celé portfolio předmětů jsme vyrobili a naráz dodali na pobočky. Díky šikovnému tahu s dopravou, jsme klientovi ušetřili ¼ rozpočtu. Mohl tak více investovat do dalších marketingových aktivit.


Příběh bot s potiskem pro značku Pwc


Na začátku byla…

… rekrutační event pro studenty VŠ. Klient měl v plánu budovat brand awareness na univerzitách a chtěl studentům věnovat milý dárek, který by reflektoval Facebookovou kampaň: ,,Pojď se s námi do toho obout’’.


Idea

Jakmile se student zapojil do kampaně, mohl si boty ala Converse vyzvednout na eventu. Využili jsme principu reciprocity: ,,Když je pro mě přichystaný dárek, měl bych přijít“. Hlavním cílem bylo nabití dojmu, že korporát nemusí znamenat jen kravatu a sako.


Zazvonil zvonec

Účast přihlášených byla přes 90 %. Byl splněn měřitelný cíl maximalizace podílu: počet účastníků / počet přihlášených. Event měl i druhotný užitek v rámci brand buildingu na univerzitách.


Příběh potisku nářadí pro značku Noark


Na začátku byla…

… úkol na přípravu dárků pro podporu prodeje elektrických jističů. Cílovou skupinou byli řemeslníci, především elektrikáři. Dárek je měl motivovat ke koupi značky Noark Electric.


Idea

Chtěli jsme, aby byl dárek skutečně užitečný a řemeslníkům při práci pomohl. Nářadí jsme komunikovali jako vhodný záložní nástroj do každé řemeslnické brašny. Další myšlenka byla využití atraktivního balení pro zvýšení exkluzivity zboží.


Zazvonil zvonec

Výsledkem je zakázkové nářadí v přiměřené kvalitě za příznivou cenu.* Zpracování a balení dodává dojem retailové značky nářadí. Zájem o cílovou skupinu je podtržen šroubovákem, který má úpravu izolující vedení elektrického proudu.
*Otestováno Intelsolem na drobných opravách v kanceláři i doma.


Příběh karuselu pro značku
Casino Thermal Karlovy Vary


Na začátku byla…

… otevření nové pobočky casina v Karlových Varech. Klient potřeboval zvýšit návštěvnost bonitní klientely, zejména se zaměřit na turisty. Dalším požadavkem byla možnost měřitelnosti. Klient chtěl vědět, že se mu investované prostředky do reklamy vrátí.


Idea

Otevření se podařilo načasovat před IFFKV. Naše cílovka létá v těchto časech přímo na letiště v Karlových Varech. Využili jsme tedy místa, kde se potenciální zákazník dostane poprvé do kontaktu s městem a pro maximální zásah jsme zvolili karusel na zavazadla.


Zazvonil zvonec

Díky načasování se nám podařila chytlavá reklama na správném místě. Pro zpětnou vazbu jsme využili několika vteřin, kdy klient čeká na recepci casina na registraci. Instalovali jsme zde tablet s dotazníkem. Oproti předchozímu roku se zvýšila návštěvnost o 32 %. A to díky naší zajímavé reklamě na letišti.


Příběh potisku brýlí pro značku Big Shock


Na začátku byla…

… léto a zadání s ním spojené. Naším úkolem byla výroba dárku pro výrobce energetických nápojů. Klient měl omezený rozpočet, který se však neměl promítnout na kvalitě. Přál si podtrhnout značku, využít svou barevnost a navrhnout produkt, kterým se zavděčí různým cílovým skupinám.


Idea

Jako univerzální předmět jsme zvolili brýle. Chtěli jsme však vytvořit prémiovější kousek, který bude obdarovaný mít na očích více než jednu sezónu. Od začátku jsme modelovali produkt ve vlastním barevném odstínu Pantone a přidanou hodnotu brýlí zvýšili použitím netradičních hladkých materiálů.


Zazvonil zvonec

A výsledek? Více než uspokojivý. Pogumovaný plast se zrcadlovými sklíčky je zakomponován do zpevněné konstrukce brýlí a kvalita brýlí se podobá té z retailového prodeje. Hodnota je 10x vyšší než pořizovací cena pro našeho klienta.


Příběh ponožek pro značku Starbucks a Pizza Hut


Na začátku byla…

… Vánoce a potřeba klientů tradičně obdarovat své zaměstnance. V našem případě firmy Starbucks a Pizza Hut. Důraz byl kladen na univerzálnost dárku – mezi zaměstnanci je široké věkové rozhraní a rozdílné zájmy. Součástí zadání byla i distribuce do českých, slovenských a maďarských poboček.


Idea

Ponožky. Vánoční evergreen, který nezklame. Hodí se pro každého a jsou užitečné. Papírovou etiketu jsme využili jako PF přání a ušetřili jsme tak svým klientům další náklady, které jsme snížili i při distribuci.


Zazvonil zvonec

Stihli jsme to všechno nakompletovat pod stromeček. Ponožky různých designů, etiket, dámských i pánských velikostí. Bylo toho hodně. Ale věříme, že jsme potěšili klienty i jejich zaměstnance.


Příběh našeho dárkového balíčku


Na začátku byla…

… zajímavá otázka. Čím potěšíme naše klienty, a zároveň jim ukážeme inovativní řešení? Vytvořili jsme pro ně něco, o co by mohl být na trhu v budoucnu zájem. Nenásilně jsme jim představili vizi naší práce a přidali trochu té vánoční tématiky.


Idea

Přáli jsme si, aby dárek klienta zaujal a trochu se nad ním zamyslel. Využili jsme psychologii pozornosti, zaměřili se na lidské smysly a dárek propojili s digitálem skrze elektronické PF. Klient se tak seznámil s reklamními předměty, které mají měřitelnou efektivitu.


Zazvonil zvonec

Klient dostal zamčenou krabičku. Uvnitř byly pochutiny, hrnek, pokladnička pro ušetřené peníze a kalendář jako tahák, kdy optimálně řešit reklamní předměty. K tomuto překvapení se však člověk mohl dostat jen skrze odkaz. Ten byl součástí grafiky.

A výsledek? Kromě klientovi radosti máme i čísla – 90 % obdarovaných si vyzvedlo svůj kód k dárku a 70 % bylo na stránce více než 15 vteřin. Takže máme koncept přizpůsobitelný na míru jakéhokoli klienta.